TarantinoQuentin

آخرین فیلم کوئینتین تارانتینو

30 آگوست 2021
0 345

کوئنتین تارانتینو فیلمساز آمریکایی اولین بار در سال ۱۹۹۲ با فیلم سگ‌های انباری به عرصه کارگردانی قدم گذاشت. اگرچه این فیلم با تحسین منتقدان روبه‌رو شد اما این دومین فیلم تارانتینو یعنی داستان عامه پسند (۱۹۹۴) بود که وی را به یکی از چهره‌های محبوب سینمای بدل کرد و در مسیر تبدیل به یکی از بزرگترین کارگردانان جهان قرار داد. با این‌حال دوره فیلم‌سازی این کارگردان با انتخاب شخصی با دهمین و آخرین فیلم کوئینتین تارانتینو برای همیشه بسته می‌شود.

حال همه منتظرند تا فیلم جدید تارانتینو را ببنند، تارانتینو اعلام کرده این فیلم آخرین فیلم وی خواهد بود. کارگردان نام‌آوازه سینما، با فیلم‌ها موفق چون سگدانی، قصه‌های عامه پسند و لعنتی‌های بی‌آبرو اعلام کرد که قصد دارد دنیای فیلم‌سازی را با ده فیلم خاتمه دهد و پس از آن به نوشتن کتاب و اجرای نمایشنامه روی خواهد آورد.

در عنوان‌بندی تمامی فیلم‌های تارانتینو، شماره فیلم دیده می‌شود فرضاً چیزی شبیه به  ” فیلم پنجم کوئنتین تارانتینو“. در آخرین گفتگویی که این کارگردان داشته است اعلام کرد در عنوان‌بندی فیلم بعدی این عبارت را خواهید دید : “آخرین فیلم کوئینتین تارانتینو

Quentin-Tarantino-movies-

 

این نقشه من بود، این مسئله همواره در ذهن من بوده است. من فرصت افسانه شدن و خداحافظی در اوج را از دست نمیدهم

در گفتگویی با cinemaland تارانتینو اعلام کرد هنوز نمی‌داند فیلم بعدی در چه موضوعی خواهد بود ولی مطمئن باشید که این عبارت را در عنوان بندی آن مشاهده خواهید کرد ” آخرین فیلم کوئینتین تارانتینو”  و نه حتی ” فیلم دهم” بلکه مشخصاً “آخرین فیلم“. به نظر می‌رسد تارانتینو واقعاً قصد دارد بعد از فیلم دهمش، به صورت بسیار جدی از صنعت فیلم‌سازی خداحافظی کند.

دلایل این کار را در لابلای گفتگوهایش عنوان نموده است در جای از مصاحبه  اعلام کرد:

از جایی به بعد دیگر چیز اضافه‌تری وجود ندارد که بخواهی عرضه کنی و تمام

وی در انتقاد از کارگردان فیلم هری کثیف Don Siegel  گفت:

“دان نمونه یک گارگردانی است که خیلی اضافه تر از چیزی که می‌بایست کار کرد، کاش در سال ۱۹۷۹ پس از ساخت فیلم فرار از آلکاتراس  بازنشسته شده بود”

 

“۳۰ سال تمام در سینما کار کردم به تعدادی که دیگران فیلم ساختند من فیلم نساختم ولی با این حال دوره کاری طولانی بوده است واقعا دوره طولانی کار کردم”

 

pulp-fiction

 

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید!

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(

حساب کاربری خانه خرید اشتراک