Money-Heist

فصل پنجم و نهایی سریال Money Heist

5 سپتامبر 2021
0 264

Money-heist

سرانجام انتظار‌ها به پایان رسید و فصل پنجم و نهایی سریال Money Heist (سرقت پول) یا خانه کاغذی منتشر شد و همچنان که انتظار می‌رفت برای طرفدارانش شوق و شور فراوانی به ارمغان آورد.

سریال سرقت پول، یک سریال اسپانیایی است. این سریال در سبک درام، جنایی و سرقت ساخته شده و پخش آن از سال ۲۰۱۷ در شبکه اسپانیایی Antena 3 آغاز شد. لاکاسا د پاپل که پیش از همکاری با Netflix آنقدرها شناخته شده نبود ، برای خیلی از تماشاچیان جهانی با نام Money Heist شناخته می شود.Money-heist

اگر به یاد داشته باشید، فصل چهارم با مرگ غیرمنتظره «نایروبی» یکی از لحظات تلخ و شوکه کننده این فصل را رقم زد و پس آن اتفاق همه اعضای گروه برای انتقام از «گاندیا» متحد شدند و سریال در حالی به پایان رسید که «آلیشیا» با اسلحه پرفسور را نشانه رفته بود.

فصل پنجم از همان صحنه دستگیری پروفسور توسط بازرس آلیشیا شروع می‌شود، اسلحه‌اش را به سمت او نشانه گرفته و می‌خواهد به هر قیمتی که شده پروفسور را وادار به صحبت درباره سرقت‌ها، گروهش و چگونگی فرار از بانک کند.

به دلایل ناشی از همه گیری کرونا قرار شده است که فصل پنجم سریال Money Heist در ۲ بخش ۵ قسمتی منتشر شود. در حال حاضر ۵ قسمت بخش اول منتشر شده است. اسامی هر قسمت یا هر اپیزود این فصل از قرار زیر است:

  1. قسمت اول: آخر خط
  2. قسمت دوم: به تناسخ اعتقاد دارید؟
  3. قسمت سوم: به نمایش زندگی خوش آمدید
  4. قسمت چهارم: جایگاه تو در بهشت
  5. قسمت پنجم: زندگی های زیادی را زندگی کن

با عملکرد خوب و تحسین‌برانگیز قسمت‌های نخست،‌ بخش نهایی پر از اتفاقات غیرمنتظره و شوکه‌کننده است که در این صورت مرگ برخی از کاراکترهای سریال دور از انتظار نخواهد بود. شروع قدرتمند و طوفانی این فصل، طرفداران را بسیار امیدوار کرده و همه آن‌ها منتظر ادامه قسمت‌ها و سرانجام این سریال محبوب هستند.

Money-heist

می‌توانید این سریال پرطرفدار و زیبا را همین الان از سایت ما دانلود کنید.

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید!

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(

حساب کاربری خانه خرید اشتراک