cry macho

گریه کن ماچو

13 سپتامبر 2021
0 291

 

cry macho

کلینت ایستوود بازیگر، کارگردان نام آشنای هالیوود فیلم جدیدی آماده نمایش دارد. “گریه کن ماچو” به کارگردانی ایستوود و تهیه کنندگی آلبرت رودی و ایستوود و با بازی ایستوود، قرار است در تاریخ ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱ به نمایش عموم درآید. کلینت ایستوود سابقه دریافت ۴ جایزه اسکار در کارنامه هنری خود دارد و اکنون در سن ۹۱ سالگی همچنن پرتوان در عرضه بازیگری و کارگردانی حضور فعال دارد.

گریه کن ماچو داستانی از ریچارد نش که در سال ۱۹۷۵ عرضه شد، در طول این سال‌ها بارها تلاش شد که این داستان به یک اثر سینمایی تبدیل شود، ولی هیچ‌کدام از آن تلاش‌ها به نتیجه نرسید. برت لنکستر، پی‌یرس برازنان، روی شایدر از بازیگرانی بودند که برای ایفای نقش در این فیلم در طول این سال‌ها در نظر گرفته شدند ولی هیچ‌کدام از پروژه‌ها عملی نشد. در سال ۲۰۰۳ قرار بود آلبرت رودی فیلم را با آرنولد شوارتزنگر به روی پرده یسنما بیاورد، ولی دلمشغولی‌های سیاسی آرنولد و انتخاب شدن به عنوان فرماندار کالیفرنیا، این پروژه را نیز کنسل نمود. تا این‌که در سال ۲۰۲۰ اعلام شد آلبرت رودی و کلینت ایستوود قرار است اقدام به ساخت این فیلم کنند.

فیلم در دوره فراگیری بیماری کووید، در نیومکزیکو فیلم‌برداری شد. بن دیویس فیلم‌برداری آن را بر عهده داشت و موسیقی فیلم نیز اثر مارک مانسینا می‌باشد.

داستان فیلم در مورد یک مربی سالخورده با بازی کلینت ایستوود است که از طرف رئیس سابقش مامویت پیدا می‌کند در ازای دریافت ۵۰ هزار دلار، فرزند رئیس را از مکزیک به آمریکا بیاورد. فرزند وی در روستایی دورافتاده در مکزیک با مادرش زندگی می‌کند و وارد کارهای خلاف شده و مسابقات غیرقانونی خروس جنگی راه می‌اندازد.

فیلم Cry Macho قرار است در تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) روی پرده‌های سینما برود. همچنین فیلم گریه کن ماچو به‌مدت یک ماه ازطریق سرویس استریم HBO Max نیز پخش خواهد شد.

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید!

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(

حساب کاربری خانه خرید اشتراک