Disenchantment

سریال انیمیشن Disenchantment

11 سپتامبر 2021
0 333

Disenchantment

نت‌فلیکس در ساخت انیمیشن برای بزرگسالان همواره موفق عمل کرده است. در کنار سری موفق ریک و مورتی، یکی دیگر ‌از بهترین سریال‌های انیمیشن نت‌فلیکس افسون‌زدائی (Disenchantment) می‌باشد. این سریال توسط Matt Groening خالق انیمیشن‌های موفقی همچون سیمپسون‌ها و Futurama ساخته شده است. انیمیشن Disenchantment داستان پرنسسی که مثل بقیه پرنسس‌ها نیست، یک موجود دائم‌الخمر و همواره در حال سفر و ماجراجوئی با دوستانی عجیب و غریب‌تر از خودش، یک الف به نام الفو و یک شیطان شخصی به نام لوسی.

Disenchantment

در فصل اول این سریال شاهدخت تیابینی برای حفظ اتحاد پادشاهی مجبور به ازدواج شده است به‌طور اتفاقی با یک شیطان و یک الف دوست می‌شود و با هم طی اتفاقاتی جلوی این ازدواج را می‌گیرند. موضوعی اصلی داستان حول معجون جاودانگی است که طبق افسانه‌ها از خون الف به دست می‌آید.

داستان هر قسمت از مجموعه به طور کلی جدا از قسمت‌های دیگر است ولی با این حال وابستگی قوی بین هر قسمت با قسمت بعدی و قبلی وجود دارد. به طوری که اگر بعضی از قسمت‌ها را نبینیم، تکه‌هایی از داستان را متوجه نمی‌شویم.

شروع سریال از سال ۲۰۱۸ بود و تاکنون ۳ سری ۱۰ قسمتی از آن منتشر شده است، تا جائی که می‌دانیم احتمالاً سری چهارم آن آخرین قسمت این سریال محبوب است.

انیمیشن Disenchantment اثری زیبا و به یاد ماندنی است که با شوخی‌هایی که بعضاً  برای گروه‌های سنی پایین‌تر نامناسب نباشد. انیمیشن Disenchantment به صورت دوبله فارسی نیز در سایت مووی سورس قابل دانود می باشد.

Disenchantment

اما از طرفی کمدی سیاه زیبا آن را نیز نمی‌توان نادیده گرفت. داستان آن، غیر‌قابل پیش‌بینی و دور از کلیشه است و اثر از نظر بصری و هنری در سطح بالایی قرار دارد و موسیقی نیز عالی کار شده است. این مجموعه با شخصیت اول مونث خود می‌تواند شما را با خود به خوبی همراه کند و اشتیاق‌تان برای دیدن قسمت‌های بعدی را به صورت فزاینده‌ای بالا ببرد، به صورتی که انتظار را برای شما سخت‌تر کند.

 

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید!

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(

حساب کاربری خانه خرید اشتراک